Briggs&Stratton Vanguard 400
Silnik spalinowy o mocy 14 km
I Typowe zastosowania
- Sprzęt budowlany / przemysłowy
- Sprzęt do trawników i ogrodów
- Sprzęt rolniczy
- Małe pojazdy
I Kluczowe zalety
II Rozruch nawet przy -29°C
Mechaniczne zwolnienie kompresji i ssanie zoptymalizowane pod kątem lepszego uruchamiania w niskich temperaturach.
II Cyklonowy filtr powietrza
Standardowe wyposażenie wszystkich jednocylindrowych silników Vanguard – okres wymiany co 600 godzin.
II Rozruch po jednym pociągnięciu
Sekwencja startowa zoptymalizowana pod kątem krótszego naciągu liny przy mniejszej sile.
II Technologia OHV
Optymalna wydajność zapewniająca dłuższą żywotność silnika i większe oszczędności paliwa.
II Filtr powietrza Nano Media z technologią Autoshed
Opatentowany, samoczyszczący wkład filtrujący został specjlanie zaprojektowany do silników Vanguard 200.
II Gaźnik pływakowy
Doskonałe osiągi dzięki optymalnemu doprowadzeniu paliwa, które dodatkowo poprawiają rozruch silnika.
II Odporny na niskiej jakości paliwo
Specjalnie zaprojektowany układ paliwowy poprawia odporność na działanie zużytego paliwa.
II Przewody o niskim przenikaniu
Rozwiązanie to sprawia, że silnik jest bardziej przyjazny dla środowiska.
II Mechaniczny regulator obrotów
Reguluje prędkość silnika w celu zapewnienia bardziej przydatnej mocy w trudnych warunkach eksploatacji.
I Dane techniczne
- Model: Vanguard 400 (14 KM)
- Typ silnika: Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem, OHV (górnozaworowy), wał poziomy
- Numer modelu: 25V3
- Pojemność skokowa: 408 cm³
- Moc silnika: 14 KM
- Typ wału: Wał poziomy
- Liczba cylindrów: 1
- Cylinder: Żeliwny
- Średnica wału: 25 mm
- Długość wału: 88 mm
- Pojemność układu olejowego: 0,94 L
- Pojemność zbiornika paliwa: 6,1 L
- Zapłon: Elektroniczny CDI
- Rozruch: Ręczny
- Smarowanie: Rozbryzgowe
- Ciężar silnika suchego: 35,5 kg
- Wymiary (D x S x W): 359 x 444 x 459 mm