Zastosowanie:
zalecany do wszystkich wysokoprężnych silników 4-suwowych z turbodoładowaniem i kompresorem, w tym również silników z filtrami cząstek stałych (DPF), selektywną redukcją katalityczną (SCR), katalizatorem utleniającym (DOC) i układem recyrkulacji spalin z chłodzeniem (EGR). Nadaje się również do stosowania w silnikach benzynowych.
Funkcje i korzyści:
- Doskonałe rozwiązanie dla całej floty: Nadaje się zarówno do nowych, jak i starszych silników
- Idealny do silników niskoemisyjnych
- Wydłużony okres wymiany do 750 godzin**
- Ograniczenie zużycia, korozji, utleniania oraz powstawania szlamu i sadzy
- Doskonałe właściwości w niskich temperaturach
- Spełnia wymogi najnowszej normy API CK-4
Specyfikacja:
- ACEA: E9/E7
- SAE 15W-40, SAE 0W-40
- API: CK-4, Cl-4 / SM, SL, SJ
Dlaczego olej Plus-50 II jest lepszy niż inne oleje?
W porównaniu z innymi olejami Plus-50 II oferuje lepszą stabilność termiczną, mniejszy stopień gęstnienia (wzrostu lepkości), skuteczniejszą kontrolę nad sadzą i ochronę przed zużyciem. Właściwości antyutleniające umożliwiają skuteczne działanie oleju w wysokich temperaturach, dzięki czemu elementy silnika pozostają zimne i czyste.
Plus-50 II to bardzo wytrzymały olej silnikowy klasy premium, zapewniający doskonałą ochronę przy jednoczesnym obniżeniu kosztów konserwacji dzięki okresom wymiany wynoszącym nawet 750 godzin**.
Czy wiesz, że koszty środków smarnych mogą stanowić do 25%* kosztów utrzymania maszyny? Wybór właściwego oleju silnikowego naprawdę się opłaca. Oleje silnikowe John Deere gwarantują pewne osiągi i doskonałą długotrwałą ochronę z odstępami pomiędzy wymianami do 750 godzin**.