Silnik to najważniejszy podzespół, który należy brać pod uwagę podczas zakupu kosiarki pchanej. Jest tak dlatego, że łatwość uruchamiania, trwałość oraz moc mają bezpośredni wpływ na wydajność kosiarki. Prowadząc życie wypełnione obowiązkami, polegasz na silniku, który będzie uruchamiał się, gdy będzie potrzebny i zapewni osiągi wymagane do wykonania potrzebnych zadań. Oferujemy kompletną gamę silników charakteryzujących się łatwym uruchamianiem i mocą pozwalającą ciąć wysoką, grubą trawę. Właśnie dlatego 9 na 10 głównych marek kosiarek pchanych wybiera silniki firmy Briggs & Stratton i stosuje je w swoich urządzeniach.
I Silnik Briggs&Stratton Vanguard 200 (6,5 KM)
Nowy Vanguard® 200
NIŻSZY HAŁAS. ZMNIEJSZONE WIBRACJE.
Trawała wydajnośc. Łatwiejsze uruchamianie. Mniejszy hałas. Mniej wibracji. Większy komfort użytkowania. Wszystko przy niższym całkowitym koszcie posiadania niż konkurencja.
Nowy Vanguard 200 zbudowany został od podstaw, aby zapewnić to, czego potrzebują Twoi klienci, aby wykonać pracę. Przewyższa inne rozwiązania dzięki ekskluzywnym innowacjom rynkowym, takim jak TransportGuard™ – sterowanie 3 w 1, które eliminuje rozcieńczenie oleju/paliwa. Dodatkowo jest to zamiennik typu drop-fit, nie wymaga przeprojektowania. Przejdź już dziś na Vanguard 200 – silnik OHV z wałem poziomym, który napędza popyt na Twoją markę.
I Typowe zastosowania
- Sprzęt budowlany / przemysłowy
- Sprzęt do trawników i ogrodów
- Sprzęt rolniczy
- Małe pojazdy
I Kluczowe zalety
II Rozruch nawet przy -29°C
Mechaniczne zwolnienie kompresji i ssanie zoptymalizowane pod kątem lepszego uruchamiania w niskich temperaturach.
II Cyklonowy filtr powietrza
Standardowe wyposażenie wszystkich jednocylindrowych silników Vanguard – okres wymiany co 600 godzin.
II Rozruch po jednym pociągnięciu
Sekwencja startowa zoptymalizowana pod kątem krótszego naciągu liny przy mniejszej sile.
II Technologia OHV
Optymalna wydajność zapewniająca dłuższą żywotność silnika i większe oszczędności paliwa.
II Filtr powietrza Nano Media z technologią Autoshed
Opatentowany, samoczyszczący wkład filtrujący został specjlanie zaprojektowany do silników Vanguard 200.
II Gaźnik pływakowy
Doskonałe osiągi dzięki optymalnemu doprowadzeniu paliwa, które dodatkowo poprawiają rozruch silnika.
II Odporny na niskiej jakości paliwo
Specjalnie zaprojektowany układ paliwowy poprawia odporność na działanie zużytego paliwa.
II Przewody o niskim przenikaniu
Rozwiązanie to sprawia, że silnik jest bardziej przyjazny dla środowiska.
II Mechaniczny regulator obrotów
Reguluje prędkość silnika w celu zapewnienia bardziej przydatnej mocy w trudnych warunkach eksploatacji.
I Dane techniczne
- Model: Vanguard 200 (6,5 KM)
- Typ silnika: Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem, OHV (górnozaworowy), wał poziomy
- Numer modelu: 12V3
- Pojemność skokowa: 203 cm³
- Moc silnika: 6,5 KM
- Typ wału: Wał poziomy
- Liczba cylindrów: 1
- Średnica wału: 20 mm
- Długość wału: 52,9 mm
- Pojemność układu olejowego: 0,6 L
- Pojemność zbiornika paliwa: 3,1 L
- Zapłon: Elektroniczny CDI
- Rozruch: Ręczny
- Ciężar silnika suchego: 16,8 kg
- Wymiary (D x S x W): 256 x 375 x 361 mm
I Instrukcja obsługi